Saturday, April 9, 2011

Terpaksa Buka Baju

Ni bukan cite 18sx atau seumpama dengannya okey. Ni cite pasal masa lunch tadi..tengah syok2 hirup kuah bihun tomyam tadi, ntah macam mana...mangkuk tu boleh terbalik ko! Mangkuk betul lah mangkuk tu. Abes tumpah kuah tomyam kat handbang aku..kena jugak di baju & tudung. Nak balik tukar baju punya lah malas..lagi pon rumah aku bukan dekat. Kalau pergi balik..makan masa sejam jugak lah. Perjalanan pergi 10 minit, balik 10 minit ..lagi 40 minit tu takut aku mengulorr kat rumah nanti. So better tak payah balik. Lagi pon bos aku dah call nak datang pick up something paper kat ofis hari ni. Tapi tunggu punya tunggu dari pagi tadi..sampai sekarang tak nampak bayang. 

So pas lunch tadi, balik ofis..terus bukak tudung & baju. Basuh & sental apa yang patut...kalau tak, bau perfume tomyam aku hari ni. Nasib baik lah bilik aku kat ceruk belakang ni..boleh kunci pintu & duduk diam2 dalam bilik tanpa bertudung & berbaju. Opps...tak ada lah tak pakai baju langsung! Hari ni aku jadi alim sikit..sebab pakai inner. So baju kurung tu aku jemur kat pintu..tunggu kering. Sementara tu pakai inner & kain telekung jer. Tudung jemur kat kerusi. Hope keringlah...
Punyalah canggih hanger aku..guna pengelap cermin jadi hanger ko!

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal