Saturday, April 9, 2011

Penat Menunggu..

Iyer..penat menunggu. Sebenarnya aku tak berapa suka menunggu orang ni. Tapi aku lagi tak suka kalau buat orang menunggu aku. Rasa bersalah sangat2! Dari hari khamis semalam my ED dah col..suruh prepare paper untuk dia meeting dengan other directors. So hari khamis tu aku dah siap kan..pagi tadi datang kerja terus print. Tapi masalahnya, sampai sekarang bos aku tak datang2. Tak tau lah dia lupa atau...

Problemnya sekarang, selagi bos aku tak settled benda ni..selagi tu aku tak boleh beralih kerja lain. Dan gaya aku sekarang ni bak menanti bulan jatuh ke riba jer..macam tunggu kekasih tak balik2 pon ada! Aduhai bos..datang lah cepat. Saya capek ni..

p/s: Kalau korang nak tau..ED aku tak duduk kat ofis ni. Dia bekerja untuk company lain & company dia bekerja tu adalah salah satu shareholder kat company aku jaga ni.

Sincerely...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal