Friday, January 4, 2013

Una & Walker

Abang waiz nak menyibuk jugak..layankan je. Comei anak-anak mama ni. Abang naik beskal itik..adik una naik walker. Alah..pejam pulak mata una ni.
Silau yer? hehe...

Lepas ni boleh berlawan lumba dengan abang yer. Jangan sampai runtuh rumah korang berlumba udoh leerr. Walker turun temurun dari waiz..elok lagi. So pakai jelah abang punya..buat ape nak membazir beli baru kan?
Bila una dah nak masuk 7 bulan ni, baru saya berani letak dia kat dalam walker. Tu pon mula-mula letak sebab nak suap dia makan. Kalau bagi makan masa dia baring takut tercekik pulak. Tapi susah jugak nak bagi makan time duduk kat walker ni..asyik meleleh je. Abis kotor baju! Ish...mak ko ni paling malas nak sental-sental baju! Pakaikan bib..asyik di tarik je. Nak kena geget budak una ni tau!

Sekarang ni barulah dia boleh gerakkan sikit-sikit walker tu. Eh tak sikitlah..jauh jugak bergeraknya. Tau-tau dah ada bawah meja..kehkeh. 


10 comments:

Rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sweet tul dua2 nie....
lepas nie byklah kawasan jajahan una ye sis hehehehehe...
laju jer dia gerak nanti :D

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

meriahlah rumah nanti bila dorang 'berlumba'....hehe

NM03 said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

walker kat umh maktok dah tukar kali ke dua noks. qays ganas sampai tercabut dua tayar. dah tak dapat nak repair lagi dah. adoi la....

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Ooo, dah 7 bulan memang sesuailah pakai walker. Anak2 ma semuanya naik walker start 5/6 bulan, tengok kaki dah kuat sikit aje, sendal2 dgn bantal pun okey... Senang buat kerja. Dahlah gitu, pakai ikat dengan tali pulak kat kaki meja, jangan terlajak bergerak jauh,takut gi ke pintu... keh3...

~ yus ~ said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sekejap je dah 7 bulan Una ya, rasa mcm baru je Wida melahirkan dia kan.

zaairul haq said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam persahabatan...follow dan komentar sukses, ditunggu follow dan komentar baliknya ya...semoga sukses selalu ^_^
http://jagadkawula.blogspot.com/

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

7 bulan dah? sekejap je kan wida. sekejap je auntie ni dah semakin tua. huuu.....

RYS AREESA NASIR jr said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

mcm baru semalam baca posting wida bersalin dan pantangkan una, hai... la ni dah naik walker pula si kecik yg comel ni... cepatnya masa...

TiranaAduka said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kat sini basikal tu rega rm105 je sis

QasehnyaRania said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ewah...ewah suka una ye dapat walker ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal