Tuesday, January 22, 2013

HOKAIDO

Ni lah kek hokaido..kecik cam muffin jugak, tapi gebunya...macam kek chiffon. Pastu ada inti kustard..dan ditabur gula icing. Sedapnya.....tapi manis sikit. Sebelum makan, kalau sejukkan...lagi sedap!

Hehehe..saya ni bab makan apa yang tak sedap. Semua sedap..kan? Ni lagi satu keluaran Anum Cookies. Kak Anum tu masak apa pon sedap lah..untungnya pandai masak. Sebiji RM1.50..Minima order 5 biji. 
Gambar kat atas ni..saya amik dari FB Anum Cookies. Kalau berminat..silalah order yer. Saya ada amik gambar kek tu sebelum makan..tapi kat instagram. Huk huk...orang berjaman ada instagram, saya baru register. Tu pon sebab ada tab samsung waiz. Hp saya manalah boleh berinstagram ni...huhu.

Sebenarnya...masa amik hokaido ni lah kunci kereta saya tertinggal kat dalam kereta. Yer...sebab gaduh-gaduh (kelam kabut) nak keluar..entah macam mana tertinggal. Waaaa....haru betul.

Camni..hari selasa lepas, lepas amik waiz..saya ke rumah Kak Anum, depan sekolah waiz..dekat je. Biasanya kalau sampai depan rumah dia, saya hello sepatah...ada orang tukang hantar. Tapi time tu..tak ada orang nak hantar, Kak Anum pulak tak sihat..so dia suruh amik kat pintu rumah dia. Kelam kabutlah turun kereta..mane nak pegang purse, telefon lagi...pegang waiz lagi, alih-alih kunci tak amik!

Dahlah masa tu MKS dah balik rumah...kalau dia ada kat kedai, dekat lah jugak. Tak lah takut sangat. Tapi macam mana pon..memang kena bagi tau dia jugak. Kalau tak macam mana nak balik rumah kan..huhu. Memang membebel lah mamat tu...lalai sangat..buat kerja kelam kabut..huhu..tadah jelah telinga. Memang kita yang salah kan...emmm

Tapi nasib baik kek hokaido ni sedap..saya order 5 biji je. 2 Waiz makan time menunggu MKS hantar kunci, 3 biji lagi saya makan. MKS saya tak bagi pon..tu lah sape suruh dia bebel kat saya..hahahaha.



6 comments:

N i e Z a said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hahahahaha..kelakar baca pasal tak bg MKS mkn kek..ekekeke

saya pon kdg2 wat cam tu...hahahaha..
org lki ni klu bebel kalah org pompuan kan..

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Hehehe...sian tak kena bagi......

Ratu Hatiku said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Xpernah mkn pun..nmpk sdp jerk..
Hehehe....ksian MKS xdpt rasa hokaido tu...

Rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hahahahaha penangan kek hokaido...
takpe lah relakan aje sbb sedap kaaannnnn ;)

adza irdawati said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

mintak satuuuuuuuuuuuuuu hehehehe

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Penatlah MKS membebel, tak dapat apa pun! Hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal