Tuesday, December 11, 2012

Waiz Ke Una?

Tajuk pon....

Lagi mau tanya...sah-sah yang pakai kopiah ni waiz. Kan? Eh..saya pulak yang konpius ni..

Jap-jap nak recall my memory dulu. Emm emmmm
Hehehe..saje je. Tak kan lah mak tak kenal anak sendiri kan. Kalau pejam mata pon..saya cam yang mane waiz, yang mane satu una! Yang atas ni..waiz, umor 8 bulan. Muka suci...ala-ala lelaki muslim terakhir!

Yang gambar bawah ni..Khairuna. Baru 6 bulan...tak boleh duduk lagi. Baru meniarap..tu pon asyik masuk gear gostan je.
Baju-baju waiz yang elok lagi..memang saya simpan. Contohnya macam baju kat atas ni..waiz & una pakai baju yang sama. Rasanya ni baju nenek Sabak yang bagi..elok lagi. Tengoklah kalau still elok..saya simpan untuk adik diaorang pulak. Wahahahaha...

Saya perhati muka waiz dan una ni tak banyak bezanya. Tang dagu, pipi, hidung, dahi, rambut, telinga...memang sama. Betul tak? Cuma tang mata & kening tu beza sikit..sikit je lah. Kening & mata waiz lembut sikit...kalau tengok sayu je. Tapi una..mata & kening tu tajam sikit. Macam garang je...ish ko ikut mama ke dik. Hahaha..

10 comments:

NM03 said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

nnt dah besar sesok mesti ada tersasul panggil. percayalah..

mcm mak kite, nak panggil anak, habis semua nama anak dia sebut. yang kami kompius, saper sbnrnya yg mak nak panggil. hahahaha

Rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sib baik tak soh teka...
kalo dak mmg i salah rasanya...
tapi bila diperhatikan betul2...
betul lah ckp u...
tang mata & kening tu ada beza skit...

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

comelnya anak2 wida ni.. ikut muka wida lh... :)

Wak Gelas™ said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wahh garangnyer adik .. ehHHee

Papa Mifz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

bila diamati muka mereka berdua mmg saling tak tumpah...:)

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sama!!

aku dulu pun masa keluar je si adik tu, terus aku ckp kat doktor yg sambut anak aku tu, 'eh, ni anak saya si abg tu'

haha...punya spontan aku ckp mcm tu...baru lepas meneran lak tu...ekekek...mmg sebijik tau nok...bila dah besar sikit, baru nampak perbezaan dorang, tp still sama...

Ratu Hatiku said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Ya sama...
Ala2...comelnya muka dia..mmg ada tokoh ustaz...:D

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

aah comel sgt2 ..
waiz dan una .. akan2 sama..
ekeke akk pun x perasan wida !

MulutPayau said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ye lah dik, muka hampir sama...comel sangat dua2 tu...

N i e Z a said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

aaaahhh..sama muka una ngan waiz..
tp waiz muka lembut ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal