Wednesday, December 5, 2012

Turkish Indulgence

Dah lama teringin..Jumaat lepas baru dapat makan. Tu pon kebetulan tunggu anak sepupu naik bas dari KL. Lambat bebenor sampainya..so sempatlah ajak MKS ke SR.
Rasanya kek turkish indulgence [TI] ni sama je dengan kek indulgence yang biasa tu [saya agak je], bezanya kat lapisan atas dan bawah kek TI ni ada coklat. Sedaplah jugak pada penggemar coklat macam saya ni. Selain tu ada kekacang jugak kat lapisan coklat tu. Jangan tanya kacang ape..tak tau. Ai pandai makan je..hiks.

Tapi saya tak puas hati sebab tak dapat menghayati keenakkan kek tu. Waiz lah..dia lagi overrr dari saya! 

"mama, nak kek yuyu..kek yuyu" [kek yuyu = kek happy besday to you]

Alahai...mencik tau! Potong stim nak makan. Kena bagi kat budak tu dulu. Kalau korang nak tau..kalau apa2/makanan tu dapat kat waiz..jangan harap lah kalau nak mintak sikit dari dia. Tak di baginya! Kena tunggu dia tak nak/tak abis makan..baru dapat rasa.

Kena repeat lagi lah ni ye...hihi. I likeeee...

5 comments:

NM02 said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ramai dah dok citer pasal kek ni. mmm... harus coba la cenggini

Norhaizan hakim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kalau ada orang belanja, baru merasa makan kek SR ni...tak mampu..mahal sangat!

TiranaAduka said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam mamawaiz
Ala nak sikit..nampak sedap sgt tu..ada sepotong je ke?

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hurmmm yumx3 ... ;)
x pernah makan layie nie dik :)

Yaya Azura said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tercapai jugak hajat wida nak makan kek nie..wafiq pun hantu kek..satu slice memang dah bajet utk dia..kalau tak nanti ibu dia nie melopong je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal