Sunday, December 16, 2012

Nak ASAP [Valve Unimom Mezzo]

:: Google ::
Saya agak stress sekarang..valve unimom mezzo saya koyak. Tengah syok-syok sental valve tu dengan berus, koyak pulak. Selama ni punyalah berhati-hati...emm benda nak jadi.

Valve tu antara komponen yang penting dalam set pumping saya tu. Wajib ada! Kalau tak ada..atau rosak, saya tak boleh pump. Valve tu lah yang menyedut susu keluar bila kita pump.

Ibaratkan straw untuk kita menyedut minuman tu koyak ditengah-tengahnya, sedut macam mana pon..tak sampai air tu kat mulut kita kan. Lebih kurang macam tu lah fungsinya.

Dari semalam saya survey internet..dah email & pm penjual2 valve, tapi tak ada response pon. Adakah sebab semalam (sabtu) dan hari ni cuti?. Kedai baby Xiri yang saya beli pump ni pon dah pergi semalam..tak ada. Pekerjanya janji nak call saya lepas dia tanya bosnya..tapi tak ada response jugak..fuh!

Ada sape-sape yang perasan siapa jual valve ni? Saya nak segera. Kalau ada jual kat KT..sekarang jugak saya terjah kedai ni. STRESS..tolong pergi jauhhhh. 


2 comments:

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kesian Wida, sampai stress jadinya. Cuba tanya kak Amy... kot dia tau...

N i e Z a said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

erm..x pasti pulak kt mna ade jual benda ni..dah try gi survey kedai2 jual peralatan baby?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal