Tuesday, December 18, 2012

Food Feeder Una


:: From Google ::
Ni lah food feeder..yang ni rasanya jenama kidsme. Kat online banyak jual..RM28.00 satu. Bolehlah isi buah-buahan kat dalam tu. Tak ada lah tercekik kalau masukkan buah kat food feeder ni..selamat sikit. Tapi still kena pantau jugak time dia nyonyot [hisap].

Biasanya..kalau saya nak sesuatu barang, saya survey kat internet..pastu cari kat kedai sekitar Kuala Terengganu. Kalau tak jumpa..baru beli online.

Macam food feeder una ni, saya beli kat kedai baby KT je..tapi bukan jenama Kidsme lah. Jenama baby king tak silap saya..serupa sebijik macam Kidsme jugak! Harga pon murah..dalam RM18 sahaja. Memang berbaloi..mak mana tak suka dapat barang harga murah kan?
Bukan main sedap lagi budak ni nyonyot. Kecap kecup mulut dia menghisap. Dah 6 bulan..memang saya start bagi makan. Kat rumah saya buat puri buah je. Tapi kat rumah Tokminya..dah makan bubur nasi!
Tu saya letak buah epal..kupas dulu kulitnya, pastu chopped. Kadang-kadang letak kurma, buah lai, pisang..anggur. Sejak una boleh makan ni, banyaklah beli buah. Tapi kejap benor abis stok buah saya tu. Mane taknya..papa & waiz pon hantu buah jugak. Kejap-kejap masuk dapur bukak peti sejuk je kerjanya...aisshh.

5 comments:

kurus said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wahhh bukan main suke una ..
cantik dik !

N i e Z a said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sdp betul dia nyonyot buah fresh tu yer...hehhee

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tak tahu pula ada benda camni.....huhu

Yaya Azura said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

akak pun macam tu..tengok online..pastu cari kedai..tengok mana lagi murah..montel dah una..tengok lengan dia tu..

Boutique Lovey Dovey Shawl said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam kenal.. nk tnya kedai nama pe ek kt area kuala terengganu tu? coz sy pun tgh mncari food feeder ni jgk.. baby xlama lg nk msuk 6bulan.. xkuasa nk beli on9.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal