Tuesday, March 6, 2012

Tidur Berbantalkan Lengan Suami

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (mengikut satu kajian) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin.

Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang.

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya.

Tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang.

Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda.

(pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu betapa asyik dan rilexnya)…FAKTA

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit sahaja bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?


Sumber : Facebook

p/s: erkk..aku ni selalulah bising2 kat MKS suruh cukur bulu ketiak dia. Ai tak suku bulu..huhu

Sincerely...

8 comments:

Hanis MY said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hehe comel jela wida ni...

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

alamak... saya blom kawen.. jadi xtau.. n no comment..huhu

diana said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

baring2 kat lengan suami adala..
kalau tidur tak pernah..
sebab kesian la..
7,8 jam kepala kita kat lengan dia boleh kebas tangan dia..
tak sangguop la..
sedangkan anak tidur kat lengan kita 1 jam je dah rasa macam nak tercabut lengan ni..
hehehe

Papa Mifz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tergelak den bilo baco perenggan ketigo tuh..hehe

Kamsiah said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam
tak pernah tido berbantalkan lengan hubby..kalau baring2,manja2 tu adalah...sbb sah2 takkan lena punya kalau tak berbantal bucuk saya tu hehe...

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tul tu dikk
akak pun ada terbaca pasal nie
tapi kannn kannnn biasanya bila kita buat macam tuuu .. hurmmm dia lakk rasa semacam .. dahhh nak yg tuu lakkk ekekek .. kita nie nak nyendeng2 je kannn .. nak rasa damai ekekekek ;)

YAYA AZURA said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ade2 je wida nie..
damai dan tenang ?haha
kalau berbantalkan lengan suami kapala i tak leh la mengadap ketiak..kena kalih ke lain..hihi

RYA AREESA NASIR said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

betullah tu hu hu...
kalau tidur atas lengan suami pun tak lama, sebab kesian takut lengannya lenguh pulak kang he heh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal