Tuesday, March 13, 2012

Biskut

Ada jual kat Mydin Mall Kuala Terengganu..sekarang ada buka booth kat sebelah restoren mamak tu. RM10 untuk satu beg biskut ni.

Mula2 aku ingat biskut ni tak sedap..sebab jenis ber-butter [Aku selalu makan biskut kering jer..hiks]. Tapi bila ofismate aku beli dan kata biskut ni sedap..terus terjebak beli jugak. Dengan adik aku..Lily tu pon beli jugak.
Ada 5 kotak semuanya..dalamnya dipacking kecik2. Setiap pek ada sekeping biskut..boleh lah nak kunyah time ngantuk. Jangan makan time lapar..mau mengamuk sebab dalam 1 pek cuma ada sekeping jer biskut tu. Buat taik gigi bolehlah..



Sincerely...

3 comments:

mama tim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wida..mmg best buat kudap2 ni..time drive pon best klu makan..

wida jemput singgah blog terbaru suami

http://www.pelaburemasperak.com

sW33tdARLiNG said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

akak pulak menggila dengan coklat skang ni walhal dah lama tak gemar makan coklat.... pembawakkan sungguh!~

Papa Mifz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

rm10 semuo tuh...berbaloi la yer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal