Monday, March 12, 2012

Samsung Galaxy y

Sehari sebelum balik kampung...hp MKS rosak lah pulak. Apa lah nasib yer..hari tu kereta kancil, ni hp pulak. Hp ni antara benda pentinglah jugak dalam hidup MKS..susahlah kalau tak ada hp kan. Nak tak nak..kenalah beli jugak.

Entah macam mana..boleh termakan dengan pujukan aku untuk beli Samsung Galaxy y ni..hiks. Aku suruh dia beli hp yang murah2 jer dulu..sebab nak guna banyak duit untuk balik kampung kan. Kalau ikutkan MKS..dia tak suka pon hp tu, macam budak2 je katanya. Berangan nak pakai hp RM2 ribu...ongkosnya tak de. So pakai jelah hp tu bang..

Baru sehari pakai hp tu..dah merungut. Susahlah..kecik lah..terus nak jual pulak. Sekarang ni MKS tengah mengayat aku..ajak tukar hp pulak. Cis..sabor jelah. Aku ni manusia paling lembab guna touch screen..dah lah tak penyabar, kena baling ke dinding aje hp tu karang. So tak nak lah tukar-tukar ni...pandai2 awak lah MKS..hehe


Sincerely...

5 comments:

deqnoor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ehem2... pasni boleh update blog guna samsung galaxy... ^_^ beli lah....

rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kalo u nak baling...
jgn baling kat dinding...
baling ler kat i....
i sanggup tangkap hehehehehe...

cheqna said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

baling sini
jangan baling kat dinding
=)
cheqna kurang suka ngan touch screen ni =)

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

aku pun tak berapa gemar dgn touch screen walaupun hp sekarang pakai touch screen...rasa nak tukar je...

Aida Lela said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

samsung!

*tengah usha model ni skang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal