Friday, March 9, 2012

Burger Paling BEST Di Sabak Bernam

Lepas makan mee udang kat BNO..malam tu melantak burger pulak yer. Ni bukan sebarang burger..burger since 1996 tau. Dari zaman aku sekolah rendah lagi dah makan burger bro ni. Dulu dia bukak stall kecik jer..pastu guna van pulak, sekarang dah ada kedai tau.
Ni lah kedainya..dulu jual burger jer. Sekarang ada juga menu tambahan..yang ringan2 lah. Kedainya betul2 kat pekan Sabak Bernam.
Kedai P'e Burger. Yang penting tu...TELUR AYAM DI BASUH yerrrrr. Aku lupa pulak nak snap gambar burger yang di beli tu. Selamat dah masuk perut..baru teringat lorr. Tapi aku jamin..memang sedap DI TEKAK aku. Sebab aku ni orang kampung jer..burger ni lah kami melantak. McD mana ade kooo..
Ni tokey-nya..P'e. Mula2 suruh amik gambar..dah diambil gambarnya, malu lah pulak. Seingat aku..dulu bro ni rock. Sekarang dah pakai kopiah..hiks.

Tq kat adik aku..Lily yang sudi layan 'kemengidaman' kakaknya yang sorang ni. Tutti Fruitti done, mee udang done, jagung bakar pedas done, soto done, burger P'e done...puas hati. Bolehlah balik Terengganu dengan hati yang lapang...sob sob sob.



Sincerely...

2 comments:

Kazman / Sue said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

balik kampung kena cari burger ni....

lyly yAna said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

mcm cekur not done. hehe sob sob

sile balik kampung lagi. saye rindu rindu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal