Thursday, March 22, 2012

Pulokkk..



Aku percaya ramai yang minum air 3 in 1 ni kan. Kat rumah aku guna 3 in 1 jer..milo, nestum nesvita, horlick. Uncang teh je tak segera..nak minum teh kena bancuh dengan gula lah.

Tapi yang lain2 tu memang beli yang 3 in 1..senang dan mudah. Nak nak lagi orang berkerjaya cam aku ni..hiks. Manalah ada masa nak kacau gula or susu ni. Lagipon buat banyak2 bukannya abis. MKS kalau order air..aku letak milo 3 in 1 tu se-sachet, then tambah air panas..sonang. Segelas tu pon kadang2 tak abis..simpan pulak dalam peti sejuk.

Kat ofis ni..kalau tak keluar brekpes kat kedai, memang aku bancuh air nesvita jer. Dulu minum milo...sejak preggy ni jarang2 lah minum. Konon2nya tak nak bagi baby kulit gelap...puii..hiks. Dah papanya hitam manis..ada hati nak anak kulit cam orang putih.

p/s : Tak tau lah pulak rupa2nya kandungan dalam minuman 3 in 1 ni tinggi gulanya. Dulu kalau minum milo..mesti tambah susu or gula. Sebab aku ni suka manis..haiii


Sincerely...

10 comments:

cheqna said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

cheqna memang dok wehi minuman 3 in 1 ni

YAYA AZURA said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

dah dekat 5 tahun stop minum 3 in 1..sebab kandungan dia mmg bahaya..masa baca info pasal bahaya3 in 1 terus stop..salah satu gejala tu kita akan rasa berdebar secara tiba-tiba..kerap juga mai rasa berdebar masa tu..

ieja amieja said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

beli jg buat stok..tapi x la minum mcm dulu..milo,nescafe, coffee mmg kandungan gula dia tinggi..klu minum pun dah x pyh + gula lg dah...

Kazman / Sue said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

lain punya 3 in 1 kami boleh layan tapi bab nescafe 3in1 yg warna merah memang piauuuwww...

rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kat rumah i ada 3 in 1 nie tapi jarannnnnnng sgt nak minum air nie...sbb mmg dah tau bahayanya minum nie...so takat terdesak leh ler layan hehehehe

deqnoor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ala... selalu gak minum 3 in 1 ni. pasni minum air kosong je lh.... huhu

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

aah dikk minuman 3 in 1 nie memang lebih kandungan gulanya .. tu kalau akak beli milo memang x campur susu dah .. dan kalau satu pek milo tuu leh minum utk 2 orang ;)

mzhany said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wida, tak tahu ker...mesti tinggi kandungan gula, dahla letak gula, creamer lagi dan nescafee. sebab tu jadi 3in1. seriusly, wida kena kurangkan 3in1...

[PCL] said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

owh waiz nak dapat adik eh..tahniah. Kena jaga kesihatan...makan manis2 bahaya tu.

sW33tdARLiNG said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kalau minum nescafe 3 in 1 mmg akak akan tambah lagi gula skit... budak2 pun suka minum milo 3 in 1...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal