Saturday, May 26, 2012

Yang Free Memang Sedapppp

Biasanya time preggy memang aku minum susu anmum ni. Tapi sebab mahal [gile kedekut..susu pon nak berkira, hiks]..time ada duit jelah beli. Tu pon berkira..bancuh sehari sekali jer..adooi.

Pesen aku minum susu..bancuh susu tu, lepas tu simpan dalam peti sejuk. Minum time sejuk2..baru sedap. Kalau minum time panas tu..rasa nak muntah pulak. Sebab berbau kan..tak suka. Nak beli yang perisa coklat..takut baby jadi gelap pulak..adoii. Nasiblah dapat mama mereng cam ni..hehe.

Tapi baru2 ni..selalulah aku menapak kat Nirwana sebab kat situ selalu ada orang susu anmum bagi free sample..hehe. Save budget lah jugak bila dapat free sample ni kan. Sampai orang tu pon kata..'asyik adik jer yang amik free sample ni, kat kampung ni adik sorang je ke yang mengandung?' Tapi dia tak delah marah sebab aku selalu amik free sample ni..dia lagi suka kot. Cepat abis kerja dia..hehe [tapi tak tau lah..kat belakang dia mengata aku ke tak]

Dalam pek free sample ni, ada 2 sachet susu. Yang aku heran tu..sedap pulak bancuh & minum susu free sample ni time panas2. Selalu aku tak suka..camno tu?

Nampak sangatlah..kalau dapat benda2 free ni, buat cam mana pon..mesti sedap kan? Setuju tak?


Sincerely...

4 comments:

pena rozie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hahahaha... tak pernah dengar plk org minum susu coklat anak jd itam. nakal betul ek...

pena rozie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hahahaha... tak pernah dengar plk org minum susu coklat anak jd itam. nakal betul ek...

RYS AREESA NASIR said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Macam-macamlah mama waiz ni...

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

haha... betul tu wida. lagi2 kalau ada org belanja makan. sedap dia memang lain macam kan. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal