Wednesday, March 30, 2011

Nikmatnya...

Malam tadi...pergi mengurut kat Sentuhan. Sape2 yang duduk kat Kuala Terengganu, tau kot kedai ni. Berhadapan dengan Giant KT. B4 ni biasanya mr MKS jer yang pergi berurut kat situ. Aku sibuk menjaga budak kecik tu. Rasanya pernah cerita kat entry ni [sila lah baca]. Tapi malam tadi..mr MKS bawak aku gi berurut pulak, sbb dah 2-3 hari aku merungut asyik sakit belakang jer. Suruh mr MKS urut, abis lebam2 badan aku..sakit wooo. Tau2 jer lah tangan orang lelaki mengurut badan orang perempuan, sakit tau!
Ni gambar aku amik masa mr MKS berurut dulu. Tapi bila datang malam tadi, dah naik regenya. Macam aku buat urutan seluruh badan RM55.00..naik RM10.00. mr MKS buat urutan badan jer..dulu RM30.00, sekarang RM35.00. Kesan dari harga minyak naik, semua benda naik gak!

Mana budak kecik tu? Hahaha..awal lagi mr MKS dah hantar kat rumah kakak dia. Kesian dia kena tinggal..huhu.

Berurut kat situ okey lah jugak. Tapi dia bukan mengurut stail kampung tu, ni lebih macam kat spa kot..untuk relaxing badan jer. Tapi boleh lah..kuranglah jugak sakit belakang ni. Harga jer kot mahal sikit.. (abaikan kata2 orang kedek cam aku ni!) Malam tadi tido dengan lenanya..sampai terbangun lewat tadi. Mujur punch card aku tak merah.


Sincerely...

10 comments:

NM02 said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ai ketagih urut mengurut... sebulan sekali adalah harus... hehehe

sW33tdARLiNG said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kakak sepupu ada bukak spa kat area gong badak rasanya... tak sure plak harganya berapa

Dinaz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

lepas demam kan bagus berurut...rasa cm nak cuba la malam kang !...mau bertambah ceria lps ni...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@NM02
sdp lah bdn sis yer..tiap2 bulan dpt massagge..hehe

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sW33tdARLiNG
ala..gong badak jauh pulak.kalau ada area kT yg sis kenal..leh lah rekemen

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Dinaz
kalau demam lama2 sgt..better gi urut.bagus gak berurut ni..lancarkan peredaran darah dlm bdn kita:)

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

saya paling suka kalau orang urut kepala saya, lepas tu tarik2 rambut..perghhh...release tensen!!

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@wahida
jgn smpai gugur rmbut2 tu udah lah..hehe

Pakcik Botak said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ok je harga tu...sekali sekala

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Pakcik Botak
hehe..betul tu.sebln sekali sesuai lah:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal