Wednesday, March 16, 2011

Sambut Menantu!

Hari Isnin bersamaan 14hb Mac 2011 hari tu kak ipar aku buat majlis kecil2an untuk sambut menantunya. Tapi aku tak dapat tolong masa majlis tu sebab bizi sangat dengan kerja2 ofis. Tapi aku balik awal lah jugak..dalam kol 4pm aku dah cabut balik. Masa tu sempat jugaklah jumpa saudara mara belah mr MKS. Malas nak cite panjang2..layan gambar je lah ek. Zassss....
Amik berkat pengantin..huhu, motif? Pengantin pompuan terpaksa aku blurkan mukanya. Tak payahlah korang tengok gambar pengantin baru tu..tgk muka aku yang somel tu jer cukup lah! Pengantinnya cantek...tapi biarlah orang yang selayaknya sahaja dapat tatap wajahnya. Aku bagi hint sikit lah ek...ada orang kata muka pengantin cam muka Rosalinda cite latin zaman aku sekolah dulu. Yang terbaru aku dengar muka cam Aisyah dalam filem ayat2 cinta. Korang pandai2 lah imagine sendiri!
Si baju purple tu mak pengantin lelaki a.k.a kak ipar aku. Lelaki berkopiah tu anaknya..Si baju merah kak ipar aku gak.
Dari kanan (Atas) : aku, Kak Ha, Pengantin perempuan, pengantin lelaki & Kak Mah
Dari kanan (Bawah) : Mok de(mak saudara) Mukminah, Jibah (Anak bongsu Kak Mah) & Kak Nah a.k.a kak ipar.

p/s: alahai..3 keping jer ke gambarnya rupernya! Tak kisahlah..janji ada.

Sincerely...

4 comments:

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Pelik bin ajaib.. nape gambar pengantin perempuannya di tutup gitu?! Hahaha... H1N1 ke? Jangan marah Wida..!

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Kamariah Awang
bukan H1N1 lah ma..pengantinnya pakai purdah, jd sy x brni nak letak gmbr muka dia

sw33tdarling said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

alhamdulillah.. dah selamat menjadi suami dan isteri.. lepas ni, mereka boleh laa saling mengambil berat tentang diri masing2

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sw33tdarling
hrp2 begitu lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal