Wednesday, December 8, 2010

Sesi Mengurut

Hari tu aku temankan mr MKS pergi berurut. Biasanya dia pergi berurut kat rumah tukang urut..cara traditional. Tapi entah kenapa hari tu setelah direkemankan oleh abang dia..mr MKS try berurut kat “Sentuhan”..tempat berurut yg ala2 spa gitu. Premisnya berhadapan Giant Kuala Terengganu..bersebelahan dgn TTC. Sape org Terengganu tahu lah tempat tu.
Kaunter
Ruang menunggu
Kalau ikutkan..aku pon nak berurut jugak masa tu, sbb lama dah x berurut. So lepas Maghrib..aku tidokan budak kecik tu. Masa kat dalam kete..waiz tido lagi, smpai kat tempat berurut tu..celik pulak mata dia! Udohnya x dapat lah aku nak merasa berurut kat situ.
Senarai harga
Mr MKS kena urut lebih kurang sejam lebih dengan harga RM45.00..sedaplah dia dapat bersantai-santai. Aku ni? Puas mengejar budak kecik tu. Semua bilik di masuknya..termasuklah toilet! Macam Yang Berhormat x bergaji pulak gayanya..hehe.



Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal