Monday, March 14, 2011

Tolong..Otak Aku Dah Mereng!

Aduh..saat ni baru boleh bernafas sikit, sikit jer lah. Report untuk meeting esok siap dah..tunggu nak fotostat je lah. Tapi selagi tak meeting..selagi tu lah rasa berdebar-debar, pening, sakit perut, sakit kepala..macam-macam lah. Penat! Sindrome penyakit aku hari tu pon tak ilang2 lagi. Meeting kali ni aku kena buat 6 kertas kerja yang berbeza. Tak masuk full akaun lagi! Kalau tiap bulan macam ni..http://www.cute-smiley.commereng otak aku.
Hope BOD puas hati dengan akaun kali ni..kalau tak, bungkusssss

p/s: Hari ada kenduri sambut menantu kat rumah kak ipar aku, tapi tak leh tolong2 sebab aku bizi sangat.

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal