Tuesday, March 15, 2011

Alhamdulillah..

Baru abes meeting...alhamdulillah semua paper dan akaun yang aku buat telah diterima oleh BOD. Kalau untung besar..sape tak suka kan? Tumpang gembira jugak pada pekerja2 syarikat yang aku jaga ni, sebab naik pangkat dan dapat kenaikan bersama tunggakan yang banyak tu..wah tersangatlah jeles. Tapi dah rezeki diaorang..bukan senang nak dapat tu.

Emm company aku jer yang tak tau lagi bila nak dapat bonus atau apa2 kenaikan. Kena tunggu tutup akaun jugak baru boleh declare apa2 kenaikan/bonus. Kalau korang nak tau..aku kerja kat Company A, tapi tugas aku untuk menjaga akaun & pentadbiran Company B. Yang dapat bonus & kenaikan tadi co.B..best lah korang! Sila belanja aku okey..kalau tak aku tak prepare cheque & surat kenaikan korang!

Hahaha..jahat tak? Peduli apa aku!
Jadi pandai2 lah korang bawak KFC, Pizza etc kat aku sekarang..ngeh ngeh

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal