Wednesday, December 28, 2011

Balik Mengejut..

Lama aku tak bersiaran di blog ni..gara2 balik Klang secara mengejut. Bukan ada hal kecemasan pon..tapi cuma kenduri perkahwinan sepupu2 aku. Pak Usu aku terima menantu 3 orang sekaligus sebab 3 orang anak terunanya masing2 nak menamatkan zaman bujang diaorang.

Asalnya aku tak ada hati pon nak balik bila mengenangkan gaji tak masuk lagi..cuti pon dah abis. Kalau aku balik..sah2 kena potong gaji. Sayang jugak kalau kena potong kan..nak balik kena guna duit lagi. Tapi sebab ramai yang bertanya-tanya..aku balik ke tak, MKS jadi serba salah lah pulak. Sebab semua keputusan atas tangan dia..kalau aku meraung-raung nak balik pon, tapi MKS tak benarkan..tak kan aku nak lari balik sorang2 kan?

So pagi Jumaat tu..MKS buat keputusan untuk balik Klang. Kelam kabutlah aku mencari beg..kemas baju, kemas rumah sikit. Dalam pukul 12pm baru kitaorang keluar dari rumah. Jalan kat highway tak jammed pon..tapi bila masuk KL..bertembung dengan orang balik kerja..aduh..naik kematu punggung aku ni duduk dalam kereta. Dalam pukul 9pm baru sampai rumah yong aku kat Klang.

Orang yang paling seronok..mesti lah waiz sebab dapat jumpa sepupu2nya. Nak2..semua anak2 yong memang rajin melayan budak kecik tu. Lagi lah suka budak tu..bermain, berlari..sampai tak ingat nak makan!

Malam tu jugak..Yong aku bawak makan kat luar. Kat Restoren Pulau Ketam..ada cerita 'minah perasan' aku nak cite kat korang...tunggu yer!

Sincerely...

6 comments:

~ yus ~ said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

orang Kelang ya Wida?

Minah perasan? Citer apalah tu ya.

cheqna said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

cepat citer

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

uuu? ada minah perasan.. haha

ce citer..ce citer...

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

nnt masukkan sekali gambar makanan ko tu yer...

pas tu cepat sikit up citer minah perasan tu...hehe...

YAYA AZURA said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kena potong gaji ke? Xlek consider cuti ke? Cepat up n3 minah perasan..

pena rozie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

X pe kelam kabut pun janju blh blk kg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal