Wednesday, December 8, 2010

Padan Muka..Kamu Kena Cocok!

Hari ni bawak Waiz ke Klinik Desa..kena timbang berat (10.2kg) & injection untuk 1 tahun. Punyalah aktif budak tu..berpeluh-peluh aku di buatnya. Kat klinik semua budak duduk diam2 jer..maybe takut nak kena cucuk kot. Tapi budak tu..x kesah & x takut pon. Siap kacau baby yg ade kat situ lagi..cuit tangan lah, cuit kaki lah..dah geram..di tepuknya baby tu. Ishh..awak ingat tu toy ke encik Waiz? Aku perasan gak ada ibu2 yg pegang baby diaorg sbb takut baby diaorg kena cepuk dengan si Waiz ni...emm malunya.  Tapi aku harap ibu2 tu mengerti perasaan ada anak yg tengah membesar cam aku ni. Budak2 memanglah nak explore semua benda..dan aku x pernah (tipu lah x pernah..jarang) larang/halang waiz nak buat ape2. Kalau dia nak tergolek atau terguling..biar dia rasa sendiri pengalaman tu. Sebab aku penat lah kalau asyik terjerit-jerit...WAIZZ, don’t..don’t..WAIZZZZ...jgn..jgn..huh!
Minggu ni hormon wanita aku memang x betul..sebab tu muka aku cam tu. Jangan mengumpat kata aku tembam tau!(padahal awak memang tembam..hehe). Jerawat 2 biji kat dahi aku tu..memang menyakitkan & memeningkan kepala aku ni.

p/s : Cara paling mudah nak bagi budak tu duduk diam..bg dia main hp & amik gambar. Waizzzz...smile..ngeh ngeh. Senyum sokmo anak mama ni. Tang dagu berlapis tu..aku x tau dia dpt dari mana!

Sincerely...

2 comments:

maksu lili said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

somelnye la bdk kecik ni..bile la leh jumpe lg ni

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@maksu lili
dtg sini..bolehlah jumpa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal