Thursday, December 2, 2010

Ceplos Musim 5

Aku x tau pon cite Ceplos ni dah masuk musim ke-5. B4 ni aku x layan mane pon cite Ceplos ni..so memang x follow lah Ceplos musim1-4 ni. Bukan ape..aku ni pantang sikit kalau nak tengok cite melayu yg merepek merapu meraban ni..Sori lah pada sesiapa yg minat kat cite Ceplos ni. Aku ni bukan nak kondem cite melayu..cuma aku rase cite dia cam merepek je sbb ada macam2 hantu yang keluar dlm cite tu (Tapi sebenarnya aku ni penakut!) Nasib baik watak si Ceplos tu kelakar....and nasib baik waiz suka tgk cite ni. So aku pon layan lah jugak..temankan si budak kecik tu. Yelah..budak2 yg nak tengok cite hantu ni mestilah di bwh pengawasan ibubapa kan. Takut nanti jadi lain pulak..


Sincerely...

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ceta ni walaupun mcm merapu tapi kelakar...

adik GKSB suka sgt tgk ceta ni....

rieyana ynn said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

budak2 suka cete ni..yana pun suka...sal kelakar,,,;d

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@GKSB : kan..kan..budak2 suka lah.

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@yana : oo yana pon tgk..suka kat ceplos yer..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal