Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Rasanya tak terlambat aku nak ucapkan selamat tahun baru 2011 kepada teman2 yang sudi jenguk blog aku ni. Apa azam baru tahun ni yer? Azam tahun lepas dah terlaksana ke belum? Ke tak ada azam langsung! Tak kisah lah, azam tu bukan hanya di buat pada tahun baru jer. Hari2 lain pon boleh jugak..terpulang pada individu tu sendiri. Emm nak share sikit azam2 aku b4 ni. Tahun 2009, azam aku nak dapat anak..Alhamdulillah atas usaha yang jitu kami suami isteri..dapatlah sorang anak. Tahun 2010 pulak aku berazam nak kurus..tp tak berjaya. Pas deliver waiz..masa pantang tu memang aku kurus tau, turun lebih kurang 20 kg..rasa takjub lah pulak bila semua org kata aku dah kurus..Tapi bila abis pantang, masuk ofis..aku pantang jugak. Pantang jumpa! Sekarang baju2 aku semua dah tak muat tau..sedihnya. So tahun 2011 ni aku carried forwad lah azam tahun lepas. Harap2 tahun 2011 ni aku boleh turun berat badan dalam 40 kg! Rasa2 cam nak masuk rancangan the biggest loser jer..huhu. Tak pon makan jus mate 5..Dr 2 alam tu tak nak amik aku jadi duta ker?

p/s : bersiaran dengan berokband..so tak boleh nak ber-BW & balas komen2 korang. Harap Maklum.


Sincerely...

6 comments:

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

selamat tahun baru wida...semoga azam tahun baru akan tercapai..amin...

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Selamat Tahun Baru, Wida. Semoga azam yang berat itu akan dapat terlaksana dengan usaha keras.. Tak mustahil.. Tapi jangan sampai tak makan langsung tau!

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@wahida
tq sis

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Kamariah Awang
insyaallah..tq ma

sw33tdarling said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

happy new year!
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sw33tdarling
happy new year sis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal