Monday, January 3, 2011

BANJIR Di Kuala Terengganu!

Betul..banjir di Kuala Terengganu! Kat berita bagitau banjir di Kemaman & Dungun jer..bila pulak banjir kat KT ni? Lah..tak kan aku nak tipu. Sungguh banjir..tapi bukan banjir dek air bah, tapi banjir dengan air kencing budak kecik tu. Jarang pampers budak ni bocor. Selalunya memang aku tukar b4 tidor. Kalau aku tak teringat atau tertido awal..mr MKS mesti kejutkan aku tuk tukar pampers waiz. Tapi malam tadi..terlebih minum kot. Tu yang air kencing melambak-lambak..abis tilam aku! Dah lah musim hujan ni..nak jemur cam ne tu?

Masa banjir tu..budak tu memang tak sedar lah. Tapi terpaksa gak kejutkan becoz nak basuh & lap2 badan dia. Dah kena air..menangis. Nak suruh tido balik..susah pulak! Jam pukul 5.30am..Waaa..pagi2 dah dengar mamanya melalak pulak. Nak tido..nak tido..nak tido. Tu lah tengok tibi sampai lewat2 malam lagi..tak pasai2 kena sound dgn mr MKS. Kedush..rasa nak hantuk kepala 18 kali kat dinding rumah.

 p/s: ada hikmah di sebalik kejadian..hari ni bangun awal..solat subuh pon awal..huhu.

Sincerely...

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal