Friday, January 14, 2011

Pulut Mangga

Salah satu feberet aku..pulut mangga. Seeedapppp, terbaek lah. Nak buat sendiri tak reti..so order je lah. Biasanya aku makan kat Restoren Sri Wangsa (Jalan Kuala Berang), dekat jerr dengan rumah aku. Macam2 pengat ade..semua sedap (ko makan ape yg tak sedap..patut gemukkks). Lagi satu aku & mr MKS suka makan kat situ sebab kitaorg boleh order makanan by phone. Sebab mr MKS ni arlegik sikit nak menunggu-nunggu makanan ni. So selalunya kitaorg telepon dulu..order ape nak makan. Bila sampai restoren terus makan.

Tapi ada satu hari tu, kitaorg makan kat Sri Wangsa..cam biasa lah..aku dah order nasi goreng ayam siap2. Bila sampai restoren, order air je lah. Tak lama tu makanan kitaorg sampai. Aku perasan couple meja depan tu cam tak puas hati jer..kenapa diaorg dtg dulu tapi order kitaorg yg sampai dulu. Muka memang tak puas hati lah..aweks tu bengkek jer. Nasib ar..nak cepat ko order by phone jugak lah ek.


Budak ni bila orang amik gambar..sengih2 sokmo. Padahal masa ni mata aku nak juling dah sebab asyik jeling budak kecik ni. Aku jeling maut pon dia tak reti2 bahasa tau..tak reti duduk diam. Ada ke patut dia terlompat-lompat atas kerusi tu. Ish..geram tol. Kalau kat rumah memang dah lama aku piat telinga gebeng tu!

Sincerely...

8 comments:

maksu waiz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

budak kesik ni makin somel..makin kerinduan la same die...

Ezzattie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sedapnye pulut amngga~ tak pernah makan lagi...

comellnye die~

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@maksu waiz
dan semakin "baik"...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Nur Ezzat
rugilah x prnh mkn..sdp tau!

sw33tdarling said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wahhh.... OK, nti kami balik ganu, remind me pi sana erkk...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sw33tdarling
BEREH..

ynn said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

pulut mangga kat kg yana pun best kat pdg.besar...;d/pstttt...cute bb kwida..na bb mcm ni nanti..hihik..;d

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@rieyana ynn
alamak..teringat harumanis perlis..mmg sedapppp

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal