Saturday, January 15, 2011

Happy Besday Kak F & Kak Zie

Hari Khamis hari tu ofis aku wat makan2 sempena menyambut hari lahir Kak F & Kak Zie.  Disebabkan diaorg kongsi bulan yang sama..so kitaorg buat serentak (sebenarnya nak save cost..aku tau sangat dah!) Buat majlis simple2  jer..beli nasi, air & kek. Okey kat sini aku ucapkan selamat hari lahir kepada Kak F & Kak Zie..semoga bahagia & di murahkan rezeki (pstt..Kak F : semoga selamat lahirkan baby nanti. Kak Zie : cepat lah jamu nasi minyak!)
Kek SR..black forest. Sedap lah jugak..aku ni bab2 makan tak tolak punyaaaa http://www.cute-smiley.com
Inilah dia besday girls..dua2 control senyum..ahaks!
Finally, ada gak gambar aku..ngeh ngeh.

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal