Sunday, January 2, 2011

Musim Hujan Sedap Makan Ubi Ni

1st time pergi rumah orang..dihidangkan dengan ubi ni. Tak tau spesis ubi ni..makan sajerr. Musim2 hujan ni memang sedap makan ubi..kat tepi2 jalan pon banyak jual ubi ni. Rase cam zaman Jopun pulak makan ubi kayu ni..hehe. Ubi ni aku makan masa melawat salah seorang ofismate aku yang kerja untuk Loji Padang Pulut nuu..dia sakit kena buatan orang! Banyak hari jugak lah dia tak datang kerja..asyik terbaring jer. Kesian..nak buat cam ner, bahagian dia cam tu..so terima je lah.

Ish dia bukan kena buatan orang cam ilmu hitam or mandrem or santau2 tu..tapi kena buatan dari lakinya! Mengandung lah..awaq lambat sangat korang ni..hehe. Memang teruklah morning sickness dia..kesian, sampai kurus kering! Hope tak lama lah sakit dia..dah 4 bulan nanti okey lah tu. Sebab aku dah ruper burung kepatahan sayap ni..susahnya tak ade dia..waaaa. Banyak kerja aku tergendala. Loji pon dah huru hara bila tak ada dia. Nora..cepat lah sembuh, amin.

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal