Wednesday, January 12, 2011

Mintak Tolongggg

Fuh..surrender! Kena mintak tolong pada yang pakar jugak. Sekarang ni aku dalam proses nak nak tukar template baru. Peningnyaaaa..ye lah, aku kan buta IT. Manalah reti nak main dengan kod2 tu semua. Tapi sebab gatai nak tukar template baru gak..aku usahakan jugak sampai berjaya. Okey tak?

Berbalik pada problem aku tadi..before ni aku pening nak adjust header aku ni. Puas aku godek2 kod tu cam ner nak hilangkan header pada template asal. Akhirnya berjaya jugak...tepuk sekali..oyeii.
B4 berjaya ilangkan header tu
Sekarang problem terbaru ni adalah cara nak hilangkan kotak2 di bawah ni..
Fokus kat bulatan merah tu
Kotak2 tu adalah gadget2 untuk blog aku ni. Contohnya snow, nak buat tulisan jadi rainbow dll. Aku nak kekalkan gadget2 tu..tapi macam mane cara nak ilangkan kotak dia dari display kat blog ek? Paham tak problem aku sekarang ni...so sape2 yang pandai tu tolonglah ajar aku..huhu.

Sincerely...

10 comments:

wahida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

alamak, sori lah beb, x dapat nak tolong sbb saya pun buta IT..huhuhu..

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

huhu..sama gak ker. xpelah..org lain plezzz

Hanis MY said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sy pun buta it...takpe try slo2 sure boleh huhu...btw canetkkkk layout dan header baru..i likee...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Hanis MY
Alah yeke..kena godek2 sndiri lah ni

rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

cantik je layout baru nie...
i loike :) ermmm tapi bab2 minta tlg tu ya amponnnnn...
i buta tuli IT gak :(

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@rasp
hehe..nmpknya bukan sy soranglah yang buta IT ni..ramai lagi rupernya..hehe

ynn said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

memang santik layout baru ni ..dan tak berat nak view...;d

sw33tdarling said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

eehhh ok jer pun kotak tu kat situ, tak mengganggu mata pun... agaknya mmg pattern dia kotak macam tu kot? hehehe
Tinggal 2 hari lagi jer GA PILIH THEME BLOG

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@rieyana ynn
Tq yana

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sw33tdarling
tapi cam cacat jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal