Monday, January 17, 2011

Coklat 'Buatan Rumah'

Dah lama aku teringin nak beli coklat homemade tu..alah coklat cam  gambar kat bawah ni. Tapi tak berani nak beli..takut mahal lah..tak sedap ker (aku ni memang suka imagine benda2 yang tak masuk akal)
Ehsan Google
Tapi hari tu, nak jadi rezeki aku kot..ada orang bagi sample coklat ni kat mr MKS. Sebagai suami yang begitu memahami kegemaran isterinya..di bawak balik lah 2 ketul coklat tu kat aku. Eh sedap pulak..yang paling aku suka potongan badam di salut dengan coklat. Wah meleleh ayak liuq tau!

Esok terus telefon kakak tu..tempah sebekas okeh! Sape2 yang duduk are Chendering/Kuala Terengganu leh lah order dengan Kak Jan di  http://famazhomemade.blogspot.com/

Gambar2 coklat yang aku order..sedapnya. Ni pon stok coklat aku dah nak abis..kena order lagi (eh makan coklat tak gemukss tau - saje nak sedapkan hati diri sendiri!)


Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal