Saturday, January 8, 2011

Rabun

Ada org tu..kata  x nampak lah, kabur lah, pening kepala lah..macam2 lah. So dia ajak aku gi teman dia cek mata. Kanan 50 Kiri 50. Nak wat spec tak? Nak lah (dalam hati aku..gatai, mata tak rabun nak pakai spec gak. Bajet best sangat kot pakai spec ni. Ala biarlah, nampak cam educated jer..buweeek). Bila spec dah siap..tengok kat mane dia pakai? Dah lah masa nak wat spec tu pesan siap2 kat budak sales tu.."saya nak spec yang paling murah yer". Errk dan dan rase tak nak mangaku laki sape lah tu! Budak tu senyum jer. Kalau aku lah jadi budak sales tu..laju je mulut aku jawab.."nak murah pakai spec mata pasar malam lah bang! Semua brand ader..boleh?



Sincerely...

4 comments:

sw33tdarling said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

alahaiii power 50 jer nak pakai spek gak ker...? hurmm takpe, biar dia rasa... ada jer yg hilang spek tu nanti... hehehehe

maksu waiz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

alahai abg tu yok o je nk pki spec yee..krg spec tu wat jd mainan waiz jela tu...heheh

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sw33tdarling
mmg sis..biar dia rasa. ingat best kot pakai spec ni

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@maksu waiz
mmg..poyo je..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal