Thursday, September 11, 2014

Mek Una Solat

Perasan tak... 

Si mek una tu lah..orang suruh solat, dia dengar kata..solat..tapiii..tab tu tak lepas ye. Time sujud..ruku'..tetap pegang tab. Sayang betul nak lepas cite oggy dia tu. Ishh..tak jemu-jemu tengok upin ipin, oggy semua tu. Sampai dah boleh hafal ye..

Tengoklah vontot gediknya tu..ish geram betul! Rambut pon dah panjang..tapi langsung tak boleh dipegang. Marah sangat kalau orang usik rambutnya. Ada anak perempuan pon tak boleh nak di dandan cantik-cantik. Beli cekak rambut, pengikat rambut..hairband..topi...klip, semua tak nak dipakainya. Apatah lagi tudung!

Nak dipotong cam rambut ecah (sepupu una)..papanya tak bagi pulak..ishh. Ni dah duduk nursery..jangan kena jangkit kutu sudah!
Unaaaaaa! Solat lah betul-betul! Bila di marah..merajuk masuk bilik. Kuat merajuk cam papanya jugak...haha.


2 comments:

RYS AREESA NASIR jr said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

haiya mek una ni...

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Papa kuat merajuk? Hahaha... xpe.. lama2 nanti una akan faham.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal