Wednesday, September 24, 2014

Karikatur

Hasil keras tangan Pak Yongnya..banyak gambar-gambar cam ni di masukkan dalam group whatsup family kitaorang. Hasil dari hp baru kah? Atau memang tak ada kerja kah?

Layankan jelah..sebab memang comel-comel semuanya!
Ecah dan mek una..comeii
Waiz dan rambut terpacaknya. Semangat pegi potong rambut sebab nak pergi sekolah setelah cuti selama seminggu..sekaliiii...demam pulak. Sambung cuti 3 hari lagi...keh keh
Alolo....nampak benau gambar ni tipu. Tak adanya budak ni rajin nak membawa buku cam tu..huhu
Aqil dan ecah barangkali..besar sangat kasut tu
Mak usu versi sinderella..dan versi kuruih sikit..hehe
Una dan baba black sheep kah?
Amboi..amboi amboi..ceksinya fasha sendat dan mak usunya
Lastly..fasha sendat dan maknya.

Nampak cam di lukis pelukis terkenal je kan...cam real..
Jangan tanya application ape ye..sebab ai pon tak tau..

3 comments:

Rohani Hashim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Wida, seriussss cantikkk sgt. Tgn berseni ni. Geram lak tengok semua gambar gambar tu.

lyly yana said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Hahahaha pakyong mye cuti skolah xde keje la tuuuuu

RYS AREESA NASIR jr said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ish... boleh buat komik ni!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal