Thursday, November 4, 2010

Windows 7

Sebenarnya hari sabtu hari tu computer aku kena virus..pastu tiba2 je dia padam. Tepuk dahi aku..mampus! Nasib baik semua file aku simpan kat Local Disk (D)..hope x ilang lah. And nasib baik lah..ada anak raja sorang tu nak baiki komputer aku. Tup-tup bila siap diformat..rupa2nya dia sudah masuk Windows 7 kat komputer aku ni. Garu kepala aku...cam ner nak wat keje ni. Yelah..pade sape2 yg dh biasa guna Windows 7 ni..ok lah. Tapi aku ni biasa guna Windows xp jer. Nak mintak anak raja tu format balik..takut di kata banyak songeh atau mengade pulak..so, hadap je lah!

Tapi yang menyakitkan mata aku wallpaper Windows 7 tu...Problem aku ni, bila dah sakit mata..start lah sakit kepala. Pening aku menggodek komputer tu kat mane nak tukar wallpaper dia. Terang semacam jer..betul x?

from google..
Pastu try lah cari solution kat google..jumpa website ni, follow instruction dia. Hah..jadi pon. Credit kat tuan website ni..sebab org yg 'pandai IT' cam aku ni berjaya mengikut pembelajaran dia...hehe. Sebab biasanya bab2 meng-download ni..aku lemah sikit. Tapi kali ni sukses lah. So..inilah wallpaper desktop aku di saat ini..harap2 tidak bosan. Wah..mane boleh bosan dgn gambar budak ni..nak tengok? Nak?

-

-

-

-

-

-
-

-

Save energy ur comp with black wallpaper..

Sincerely...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal