Monday, November 22, 2010

Dia Dah Pandai Nangiss

Sebelum ni pon waiz dah pandai nangis. Takut nanti korang ingat anak aku x nangis2 pulak! Tapi dulu dia nangis sebab nak memenuhi keperluan & benda asas dalam diri dia..contohnya : nak susu, nak makan, cuci dia punya tuttt & nak tido. Tapi sekarang yang aku perasan dia dah pandai nangis untuk benda2 lain selain drpd contoh seperti di atas (wah..skema ayat, kalau x paham jugak x tau lah!) Contohnya..dah pandai nangis bila dia kena tinggal, amik mainan dia, x layan dia, marah dia, dan beberapa perkara lagi yg remeh temeh..aku pon dah x hingat. Rasa2nya normal kot budak2 seusia dia (11month) berperangai begitu. Or aku kena ajar waiz supaya jadi budak yg cool..x mau nangis2 ni..x hensem! Agak2 boleh x dia ikut ajaran aku nanti..emm

Pesen nangis terbaru..guling2 kat lantai
Punya lah feel ko nangis dik!
Gambar2 kat atas tu masa dia nangis sebab kena tinggal dgn papa dia..Alah bukan kemana pon mr MKS tu. Pergi berak melabur je pon! Tapi budak sorang ni nangis..Ya Allah cam kena tinggal papa dia nak pergi haji..hehe. Kenapa dik..nak cebukkan papa ke? Papa kamu nak basuh poo & pee kamu tu pon susah..geli katanya. So x payahlah nangis & drama bagai..x hensem lah nangis2 ni.



Sincerely...

5 comments:

sekamar rindu said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam.....

hehehe..wp ke tandas..budak kalau nak mengikut..mesti dia org ikut

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

yg peliknya..asyik ikut papanya je.cam tau2 je sama spesis..hehe

C.A.R.M.I.L.A said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sorry lari tajuk la.. kita ade award tuk akak..jgn lupa amik yer...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tq..

sekamar rindu said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

salam..

hehhe..sayang papa lebih laa tu..:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal