Saturday, November 24, 2012

My Beloved Cousin

Selamat bertunang Leen & Din..24/11/2012 [11 pagi]

Ni sepupu saya belah abah. Satu-satunya sepupu yang sebaya dengan saya. Sorang lagi tu, Kak Nani..sepupu saya jugak. Beza 2 or 3 tahun dengan saya. Kak Nani ada datang rumah saya baru-baru ni. Saya ada citekan kat entry ni.

Suwitt je kan. Memang gojes. Rasanya Leen & Din ni dah lama berkawan..dari zaman sekolah menengah lagi. Finally, bertunang jugak diaorang ni.

Oh ya, si Din [tunang Leen] ada kerja kat HSNZ KT ni..doktor. Pernah jugak jumpa dia..kelakar orangnya. Macam budak2 pon iye..memang sepadan dengan Leen yang manja.

Sedih jugak sebab tak dapat join majlis bahgia Leen ni. Takpe..InsyaAllah, korang kawen nanti saya balik yer.

Banyak kenangan zaman kecil saya dengan Leen..macam tak percaya, masing-masing dah ada kehidupan sendiri. Jarang berjumpa, jarang bersembang..dulu masa kecik-kecik, tido sama-sama..bersembang sampai tengah malam..emm.

Buat sepupuku..Aimi Fadhlin, wida doakan semoga Leen bahgia...sob sob.

3 comments:

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Alamak, kesiannya Wida tak sempat balik tunang sepupu tu... Ma dapat rasakan gelora dihati wida saat tu. Pesan kat diorang kalau time kawin nanti, bagitau awal n plan betul2..!

Unknown said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Sampai kan salam tahniah pada sepupu tuh yer ;-)

Unknown said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kakak sepupu yg baik n lemah lembut. Suke dgr k.leen bcerita dulu2.. Cite hantu la ape la.. Huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal