Saturday, September 3, 2011

Treadmill

Bila lah laki ai nak dapat bonus ni..boleh pau mesin treadmill. Yelah..saiz badan aku ni makin lama makin besor. Nak berlari kat taman rekreasi tu pon malu ko..abis bergegar-gegar. Kalau ada treadmill tu kat rumah..boleh lah lari bila2 masa.

MKS : Alah basikal yang saya beli tu pon awak tak kayuh!
Aku : Smiley

Nak test sendiri malu..so waiz jadi mangsa test mesin treadmill tu! Berpeluh budak  kecik tu berlari..hahaha.

Salesgirl : Kak beli lah...RM2xxx jer
Aku : Jer tu tak tahan (Baik aku beli gelang emas!)

Suka waiz? Suke? Okey nanti papa ada duit..kita suruh dia beli yer [tapi nanti bila MKS ada duit, aku pau benda lain jugak]

Alah biarlah gemuk pon..janji sihat [sedapkan hati sendiri..huhu]

Sincerely...

2 comments:

mzhany said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Gelang emas jugak pilihan kan kan kan. Lama lama lagi tinggi value ahaha

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@mzhany betul2..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal