Wednesday, August 31, 2011

Patriotik Katanya..

Ni kat kete MKS..dia kata:

"Orang lain kibar bendera masa bulan ogos jer, tapi dia kibar sepanjang masa. Ni baru dikatakan patriotik".

Oh ada bau2 keriakkan dan kebanggaan di situ. Abaikan..

Sebenarnya beberapa kali jugak lah aku khianat (memperdajalkan) ke MKS..aku pernah cabut bendera tu. Tapi dia jumpa pulak..terus pasang balik. Aku cabut lagi..tak jumpa, dia beli baru! Eh bukan aku tak cintakan bendera Malaysia..tapi memang aku tak suka letak apa2 barang kat atas dashboard tu. Menyemak jer..mengganggu pandangan pemanduaan aku jer,hiks.

Before ni lagi lah macam2 benda kat atas dashboard tu. Penyu ada..pewangi..kertas memo lah..kereta mainan waiz ada..semua aku buang! Hahaha..

Tu belum sticker yang di tepek kat cermin kereta. Penuh satu cermin kereta kat tempat sebelah pemandu tau. Ishh rimas!

Tapi nak buat camno..kete dia, bukan kete aku. Menumpang buatlah cara menumpang..huhu.

Apa-apa pon tujuan aku karang entry ni nak ucapkan "selamat menyambut hari kemerdekaan". Merdeka Raya lah kita ek...


Sincerely...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal