Monday, October 22, 2012

Makcik k-Pop

Tu k-pop ye anak-anak. 

Bigbang [T.O.P,G-Dragon, Daesung, Taeyang & Seungri] 

Tak tau lah nape kegilaan k-pop ni tak abis2 lagi dalam diri saya ni. Terkenan atau terkena badi kah?  

Dulu zaman anak dara..masa duduk U, biasalah..semua pon suka tengok cite korea. Tapi lepas kawen, dapat sorang anak, kemudian dapat lagi sorang anak..tak abis2 lagi kegilaan korea ni. Tak paham..tak paham. 

Saya ni kan taraf makcik-makcik, pakai tudung ala-ala ustazah..tapi layan lagu korea tak hengat tau. Kalau kat rumah..saya suka tengok video k-pop kat astro tu, tapi MKS paling benci saya pasang lagu-lagu kat rumah. Bila dia start ceramah..lari-lari amik air sembahyang, insap. 

Tapi seribu kali pon dia bebel..saya tetap suka dengar lagu2 korea & layan cite korea. Salah ke?  Bukannya habiskan duit pon..dulu saya beli jugak cd & vcd. Sekarang tak..kalau saya beli, gamaknya tiap2 hari kena marah dengan MKS..huhu.

Bukannya saya fanatik gila-gila atau koyal dengan retis2 korea ni. Okey tipu..saya memang suka sangat dengan Lee Min Ho & Bigbang..especially Taeyang & G-D. Diaorang ni comei sangat2..emm. Yong Hwa dari CN Blue tu pon saya suka..biarlah gigi dia tak cantik [eh tetiba]. 

Members running man pon saya suka..especially Kang Gary. Lagi suka kat dia lepas kena tinggal dengan Monday couple dia..Ji Hyo. Okey...melalut dah makcik k-pop ni.  

Ni luahan hati saya je..malam tadi kena bebel dengan MKS, sebab saya bukak k-pop kat astro. Pastu waiz pon ikut2 nyanyi. Alah..bukannya saya yang ajar, dia yang nyanyi sendiri! Kalau pasang lagu tamil pon dia ikut lah. Merajuk..terus masuk bilik.

 p/s: saya tak pernah tegur pon kalau dia nyanyi lagu awie, dah lah pitching out..lirik pon berterabur. Tak sedap..tak sedap!!

3 comments:

Norhaizan said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kak Zan pun suka layan citer korea, adik bongsu KZ lagi hebat..dia pakai niqab tau, tapi dia cukup giler melayan Running Man.

Arysa Nasir said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ni sesi luahan tak puas hati ke MKS ke nih? hu hu.. lawakla wida ni... tapi akak pun tak berapa sgt dgn kekorea ni.. dulu je sekejap hah hah...

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Jangan2 MKS tu cemburu kot... :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal