Sunday, September 16, 2012

'Rumah' mak..

16 September..

Orang lain sambut hari Malaysia..tapi tarikh ni jugak hari arwah mak meninggalkan kami. Pergi yang tak kan kembali..8 tahun lalu.

Alhamdulillah..tahun ni, time raya hari tu dapat ziarah 'rumah' mak. Petang sebelum raya kitaorang berkumpul kat 'rumah' mak..membaca tahlil yang diketuai Yong aku. Mesti mak bangga..tak sia2 ada ustaz di kalangan family kami. Kat situ jugak tempatnya 'rumah' atok, nenek, pakcik, makcik dan sepupu2 kami yang pergi mengadap-NYA.

Tak sedar..begitu lama hidup aku tanpa mak. Bahgialah kau di sana mak..
Nanti akak datang lagi 'rumah' mak..insyaAllah

AL-FATIHAH..Normah Binti Sulaiman.

4 comments:

Izan Ishak said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

al-Fatihah buat arwah mak wida...

lyly yana said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

menangis baca entry ni..

RYS AREESA NASIR said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

al-fatihah.. dan alhamdulillah kerana arwah mak wida ada anak-anak yang soleh dan solehah... dia mesti bahagia melihat anak-anak dan cucu2 dari sana...

Che Rosliza Che mat said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

rindu jugak dengan arwah mak...lama tak jenguk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal