Friday, September 14, 2012

Berguguran..

:: From Google::
Rasenya bukan aku sorang je yang berdepan masalah ni. Mungkin ibu2 lain jugak. Simptom rambut gugur..bukan sikit2 dia nak gugur tau. Betul2 macam gambar kat atas tu.

Mula2 tu seram jugaklah. Sampai takut nak sikat rambut. Aku ni kalau berimaginasi memang hebat.."napelah rambut aku gugur, ada kanser kah?" Wah...macam2lah aku pikir. Macam pertama kali beranak je kan. Padahal..

Dulu lepas bersalinkan waiz pon cam tu jugak..tapi masa tu aku tak tahu itu perkara biasa. Menurut SIL aku, budak kalau dah pandai merembes air liurnya..mesti rambut mak budak tu berguguran. Eh betul lah. Bila waiz tak keluar air liur..barulah rambut aku stop berguguran.

Ni..si Una tu dah pandai main2 saliva dia. Berbuih-buih..menyembur-nyembur saliva-nya. Maka berguguran lah rambut mama dia ni. Bilik aku ni..penuh dengan rambut. Hari2 kena sapu tau..hehe.

Jangan gugur sampai botak dah..hiks







3 comments:

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

oo... yeke camtu. baru tahu. hihi... xpe, utk anak2 rambut gugur pun xkisah kan...

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Ikat rambut, Wida... kurangkan sikat dan pakai skaf walaupun duk rumah...

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

betul dik
akk x leh berambut panjang
asal panjang sikit mulalahhh start gugur balik
sooo pendek lahh
sib baikk pakai tudung ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal