Monday, June 4, 2012

Cakk..

Jangan terkejut..aku masih bersiaran di sini. Yerr...tak beranak lagi ko. Pagi tadi pergi klinik pon, misi terkejut..'tak bersalin lagi widadi?' Fuh...'takkkk'

Dah pergi klinik, amik MKS kat rumah..terus dia hantar aku ke ofis. Padahal hari Khamis [31/05/12] tu aku dah kemas2 barang. Bawak balik barang2..telekung semua, confident giller tak nak masuk ofis dah..sekali?

Tak pelah..selagi tak bersalin ni, memang aku akan masuk ofis. Sayang jugak nak amik cuti awal2 ni. Aku sebenarnya malas nak masuk ofis bukannya apa..tak larat tu boleh tolak tepi. Bukannya aku kerja berat pon..duduk depan komputer je. Tapi problem-nya..aku dah tak ada baju nak pergi ofis ni! Semua baju dah sendat..ketat! Macam sarung nangka pulak rupa aku ni..kang ada jugak yang pergi ofis pakai kain batik, hehehe.

Tadi masa kat klinik..misi kata baby dah engage. Dah turun bebenor lah..so tunggu masa je lah. Ish..tak sabarnya. Bila tau Kak Amy dah selamat lahirkan baby boy..lagi lah aku menggelupur ko. Yelah..ikutkan due aku dengan Kak Amy lebih kurang jer. Dia dah selamat..aku ni?

Baby..cepatlah kuar. Mama tak nak kena paksa..huhu.

Sincerely...

7 comments:

Yaya Azura aka Naz Azra said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

nie sure duk ofis dgn hati dup dap dup dap..buat keje pun dah tak ketentuan hala dah nie..hehe..
Insya Allah semua selamat..

pena rozie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

semoga selamat.....

lyly yana said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

akak, abah suh bersalin sebelum cuti skolah habis tau. Baby dh nk kelua dh tu, smlm dh bnyk jalan hehe x saba nye. Rase nk pegi sane lg

mzhany said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

hihi, tak sabor jugak nak tunggu babay wida keluar ;)...

RYS AREESA NASIR said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sat sat lagi dia keluar lah tu.. keluar selalu hu hu... selalu tu maksudnya terus@langsung kan?

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@lyly yana adoi..sesuka hati je nak suruh bersalin hr ni lah..hari tu lah..
baby ni x nak kuor

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@RYS AREESA NASIR
wahh..baru duduk beberapa hr dah pndai ckp ganu..hiks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal