Monday, June 6, 2011

Selamat Pengantin Baru

Musim cuti sekolah ni banyak benor jemputan kawen kan kawan2? Mana yang kita boleh pergi tu..seeloknya pergi lah. Bila lagi nak makan nasi minyak sampai muntah kan..oppss. Salah tuan badan gak..makan tak hingat diri. Main sumbat jer..emm

Kawin jugak kawan aku sorang ni..alhamdulillah. Disebabkan rumah dia ni selang beberapa buah jer dari rumah aku, aku intai2 gak lah masa dia nikah pagi tu. Dengan sekali lafaz..selamat menjadi isteri orang.
Time nikah pon masih terserlah perangai gila2 dia ni..habis rosak gambar mu nor! Habis nikah..aku balik rumah. Nak tunggu kawan ofis dulu..kitaorang dah janji nak pergi sama2.
Pengantin sibuk makan beradap..kawan2nya sibuk bergambar kat pelamin, hehe. Penat menunggu mu makan Nor..habis semua port kami bergambar.
Ni lah pengantinnya..selamat Pengantin Baru Nor & Syam. Jaga laki mu baik2 ehh..Jeling2 tak hingat mek sorang ni!

4 comments:

sW33tdARLiNG said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

wahhhh lawa gak tema biru muda erkkk...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@sW33tdARLiNG
pengantin baru kalau pakai warna apa pon mesti lawa

mzhany said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

selamat pengantin baru jugak ;)

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@mzhany
HEHE..TQ bg pihak pengantin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal