Tuesday, June 21, 2011

My Favourite..Suatu Ketika Dulu

Malam tadi MKS kemas almari CD & VCD kitaorang..sekali tu jumpalah collection VCD aku zaman muda2 dulu [eh, sekarang pon masih muda lagi ek!] Tu pon sebahagian jer..seingat aku banyak lagi VCD aku beli dulu. Tak tau samada orang pinjam tak pulang2 atau aku tinggal kat kampung aku.
Spring Bears Love, Mission Sex Control, Almost Love, 200 Pounds Beauty, Train Man, My Little Bride, my Tutor Friend, My Boyfriend is Type B.

Tu antara VCD korea & Jepun yang aku pernah kumpul dulu. Kalau korang tanya jalan cerita setiap movie tu, memang aku tak ingat. Kena tengok semula baru ingatan tu datang balik..hehe.

Ada jugak series drama korea yang aku kumpul macam Full House, My girl, Autum In My Heart, Wonderful Life..emm..tak ingat yang selebihnya. Tapi aku tak jumpa pulak VCD2 tu. Yang ada sekarang cuma Full House jer..sebab citer tu lah aku paling sayang. Sampai orang nak pinjam pon aku kedek nak bagi..ngeee.

Niat di hati nak mengembalikan zaman 'minat korea' cam dulu2..syok baca  review sorang sis ni  dalam blog dia. Macam 2 cite korea dia tengok..sooo jeles.
Tengoklah kalau ada masa..nak cari VCD baru kat Gianthttp://www.cute-smiley.com

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal