Saturday, October 1, 2011

1 Daerah 1 Industri

Start 29hb semalam. Hari ni last. Sape cuti..bolehlah pergi. Aku ni cuti hari jumaat jer. Sempat lah singgah kejap kol 6p.m semalam. 

Gerai2 kat SDSI ni sama jer macam ekspo2 lain. Kedai yang sama jugak. Tapi aku beli gak kek coklat, air rumpai, dan kerepek. 

Tapi kat luar TTC ni ada bukak gerai yang jual makanan. Aku try beli nasi dagang. Memang sedap lah, nasinya sangatlah lembut. Patutlah MKS kata nasi dagang yang aku buat tu keras.
Gulainya okeylah..sedap jugak. Tapi nasinya memang tip top. Lembut sangat2. Rasa tak puas pulak makan sebab beli sebungkus jer. Aku beli set original RM3.50. Sape2 duduk KT tu bolehlah try rasa yer.


p/s: cuba cari waiz kat mana?

8 comments:

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

RM3.50? Murahnye! xdapat kt sini harga camtu. huhu..

Hanis MY said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sedapnya makan nasi dagang nyum nyum...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@deqnoor tp ada jugak yg mahal DN..
kalau kat KL bape?

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Hanis MY rindu? hiks..kesian hanis

rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

murahnya sis rege tu....
berbaloi baloi...

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@rasp
hehe..boleh lah tahan murahnya

Run Away said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

rm3.50..boleh lah..tak mahal...;d

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@Run Away kan..murah dan sedap:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal