Wednesday, May 25, 2011

Dari Mana

Mostly memang dari Malaysia..yerr, korang lah tu. Korang jer yang sudi baca apa yang aku merepek hari2 kat blog ni kan.

From Japan..arigato gozaimas. Eh betul ker ejaan aku tu. Tak lain tak bukan ..tu mesti Hanis. Tq..tak jemu singgah blog aku ni.

Readers dari Egypt..syukran. Sepupu aku ada belajar kat Mesir nuuu. Tak tau lah samaada dia yang baca. Tak pernah komen pon. Anak2 buah MKS pon ada beberapa orang belajar di sinun.

Brunei? Emmmm..ex boipren aku kot. Ahaks...makan hati laki aku baca ni. Tak kira lah sape anda..tq!

Filipina..alamak, paham ker apa yang aku tulis ni.

Thank You semua...sayang kowang!

Sincerely...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal