Thursday, February 28, 2013

Yuna MKS

Sekarang ni kan saya stay di rumah yong kat Klang. So anak-anak yong memang rajin melayan si una ni..lebih-lebih lagi si Fasha sendat..anak bongsu yong. Ada je benda dia nak usik..cium..di gomol-gomol budak kecik tu, sampai naik rimas dibuatnya. 

Umur fasha ni 6 tahun..dah lama jadi anak bongsu, teringin adik lah tu. Asyiklah mintak adik kat maknya..keh keh. Kena tunggu maknya abis belajar dulu lah..baru boleh merasa dukung adik sendiri. Kak yong saya tu tengah sambung belajar..yelah, sekarang kan cikgu sekolah kena amik program pensiswazahan guru. Susah jugak kalau nak belajar..preggy lagi..kan?
Ada je kerja si fasha sendat ni..ni proses nak pakaikan tudung untuk una. Biar jadi macam Yuna..hehe. Mula-mula memang si una ni diam je. Tapi bila lama-lama..naik rimas..menjerit lah budak tu. Tu kalau dah ada gigi..konpem di gigitnya. Eh, una tak tumbuh gigi lagi lah..dah nak masuk 9 bulan ni. Risau pulak..huhu.
Nampak tak tu..muka tak rela kena jadi model kak fashanya. Bengang je muka si una tu..hehe. Tak pe una..bertahanlah, dua minggu je duduk dengan kak fasha. Nanti dah balik KT..tak de orang nak main dengan kamu. Abang waiz tu bukannya reti main mekap2..fesyen ni. Dia pandai main pistol dengan kereta je!

Taip nama waiz..teringat kat budak tu..emm..sob sob. Kesian waiz kena tinggal dengan papa kat sana. Sabarlah..mama pergi mencari rezeki untuk family kita..cewaahh! 


2 comments:

NM03 said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

dah ada gigi nnt siap la korang.... hahahaha

Papa Mifz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

oh kesian dia kena buli...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal