Tuesday, July 26, 2011

Bizi...aku Capek!

Rasanya sejak akhir2 ni memang aku jarang update blog. Draft entry yang tinggal pon tak banyak..punyalah tak sempat nak taip dan mengarang. Padahal banyak cite yang berlaku sepanjang minggu ni..banyak cite yang nak di share-kan.

Dah lah kerja kat ofis ni tak pernah surut...asyik bertambah jer...capekk lorr. Eh, tapi don't worry yer..rumah korang tetap aku terjah hari2. Dari korang lah aku tau cite2 terkini..nak harapkan baca newspaper & tengok berita..memang tak sempat!

Minggu lepas aku bizi dengan akaun yang nak di hantar audit..now, draft audited akaun tu dah keluar. Boss aku pon setuju..so tak payah nak ubah2 apa2 lagi..alhamdulillah. So sekarang tengah mencari date yang sesuai untuk meeting perbentangan draft audited akaun. Tak tau lah sempat ke tak nak buat b4 puasa ni.

Kena cepat2 siapkan semua kerja ni. Nanti raya..ai nak cuti panjang. Tak mau serabut pikir hal kerja, nak cuti puas2!

p/s : ada lagi yang tak abis ganti pose?

Sincerely...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal