Monday, February 7, 2011

Sesat!

Aku yang tak ingat jalan..atau jalan kat KL ni yang selalu berubah-ubah. Macamanalah nak pergi Semenyih pon boleh SESAT! Sampai masuk highway baru SKVE Ayer Hitam.. kat mana pon aku tak tau lah..hehe. Aku tak ada lah takut sangat..sebab bukan sesat kat hutan. Tak mati pon kalau sesat kat highway ni. Tapi kesian lah dekat mr MKS..dah penat drive satu hari.

Pusing punya pusing..akhirnya sampai jugak kat rumah abang ngah aku kat Semenyih. Dalam kol 6pm baru sampai. Masa tu ngah & k.ngah aku tengah beraya kat rumah jiran dia. Waiz pon tumpang sekaki..dapatlah angpau..hehe. Bagusnya duduk kat Malaysia..semua perayaan kita boleh rai bersama..best kan. Bersyukur sangat tak hadapi keadaan huru-hara macam negara lain.


Sincerely...

2 comments:

rieyana ynn said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

awat k'wida tak ganti2 drive..heheh..;d

wida said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

@rieyana ynn
ish..kitaorg rela drive smpai patah kaki dari kena pangku budak 13kg tu tau!
papanya x nak pass..nk wat camner?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal