Monday, May 19, 2014

G.EXTRA - Ubat Minda Dan Tenaga



270 Tablet x 90mg
Harga : RM40

Produk makanan minda terkini AFTL - Penggunaan Teknologi VNP AFTL dipermudahkan lagi dalam bentuk makanan berasaskan 100% gula sukrosa / glukosa.

Kebaikan GXTRA

Bersahsiah insan, tenang, fokus, berkeyakinan, penghasil pembelajaran berkesan, cemerlang akademik, pencapai wawasan pendidikan (JERIS). - Jasmani, Emosi, Rohani, Intelek & Sahsiah yang seimbang, mudah direalisasikan!
GXTRA / GeniusXtra versi baru telah dinaik-taraf dan diperkasa dengan 300 formula tenaga VNP (VNP energy) berbanding GeniusXtra versi lama yang dipertenaga dengan 5 formula tenaga VNP. 
Fungsinya adalah sebagai nilai tambah pada air minuman.

Penghayatan Teknologi VNP AFTL menghasilkan bioelektrik tambahan berserta getaran ketenangan yang menjadikan Minda Laju memproses data, mengingat & mengimbas kembali maklumat yang diperolehi dengan pantas kerana:
§  Tenaga Hayat tubuh meningkat sehingga memperbaiki fungsi otak daripada normal 5% – 10% kepada lebih 10%. Lebih tenaga untuk berfikir, lebih terbuka pemikiran dan lebih berketerampilan.
§  Memperbetul dan memperkuat “Laluan Bioelktrik Tubuh” daripada mendatar kepada menegak, satu keadaan di mana secara fizikalnya, “Tenaga Terangkat ke atas”, hati, minda, komunikasi, pendengaran, penglihatan dan sistem saraf tubuh menjadi selaras dan selari, harmoni, tepat dan laju.
§  VNP AFTL - tenaga “hening” yang “menstabil” semua keadaan.

 
Disyorkan bagi permulaan pengambilan GX, pada 3 hari yang pertama, untuk kesan lebih baik, ambil 1.5 liter air mineral, masukkan 21 biji GX dan dibiarkan larut selama 8 jam. Kemudian baru diminum. Air tersebur perlu dihabiskan dalam masa 1 hari. Pada hari ke-4, gunakan menu yang disarankan. * Rujukkan menu aturan pengambilan dilampirkan di akhir halaman.

Cara pengambilan biasa, dihisap atau dikemam bawah lidah sebelum tidur dan selepas bangun pagi. Untuk kesan yang terbaik, bacakan doa mengikut agama masing-masing, atau niat, atau fokus terhadap sasaran kejayaan anak atau pengguna, sebelum atau semasa mengambil GX.

  • Elakkan mengambil minuman berkafien, teh , kopi, air gas atau nescafe sekurang-kurangnya ½ jam sebelum dan selepas mengambil GX.
  • Jangan disimpan di dalam peti sejuk atau di tempat yang panas, atau terdedah kepada sinaran matahari, atau berhampiran barangan elektrik.
  • Jangan dipegang dengan tangan. Gunakan sudu atau penutup botol.
  • Tiada masalah jika tergoncang tetapi jangan dengan sengaja menggoncang dengan terlalu kuat.
  • Pastikan tempat simpanan tiada bau-bauan yang kuat.


    Untuk keterangan lanjut boleh hubungi Tuan Haji Mohd Yusoff di 019-228 9916 iaitu pemilik Pusat Rawatan Kesejahteraan Insan YDR ini. No telefon pejabat : 013-341 1994 (Pn. Wida)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal