Saturday, December 22, 2012

ex-BF Ajak Kawenn...cam no ni!

Baru-baru ni ex-bf saya post lamaran dia kat fb. Dia ajak kawen...emm emm..saya keliru. Serba salah. Dia tak tau ke saya dah kawen! Dah ada nak dua! Kalau MKS tau..lunyai saya kena ketuk.

Tapi..tapi...

Saya rasa macam masih sayang kat dia lah..cam ne ek?

Lagi pon ex-bf saya ni hensem sangat...muka dia ala-ala pelakon korea. Gile saya tak suka!

Nak tengok? Nak? Tapi janji jangan jatuh cinta dengan dia ye..











Sabar!








Kepoh jugak korang ni yer...nak tau scandal saya!













Nin diaaaaa!
Lee Min Ho!

Nak kata yes...nanti korang kata saya curang pulak...huhu.

Tak pelah, jadi menantu saya nak? Anak dara saya Khairuna comeiii ooo..

Tapi awak kena masuk Islam dan masuk jawi dulu lah..keh keh.

p/s: Gambar amik kat google & Maadu. Gurau-gurau je beb! Sori..

6 comments:

ieda said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ahahhaha cam nie handsome gak !
tapi diam2 .... dlm ati hubby lagi handsome ! kan kan kan ;))

Yaya Azura said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

dorang hensem sangat..tak leh wat laki..nanti bnyak masalah..hihi

RYS AREESA NASIR jr said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

AYok!

Papa Mifz said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ish suka yer lelaki jambu mcm tuh...hehe

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sentap baca gurauan di atas......hehehe

Alin Marlini said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

dah tengok dia berlakon dlm Faith? Anak Kak Alin kata, uiii..hensemnyer dia....hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal